Verzending en retourzendingen
- Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Kreeg u een orderbevestiging van uw bestelling en werd uw bestelling toch niet geleverd? Dan neemt u best even contact op met onze besteldienst op het telefoonnummer +32 (0)9 385 56 15 of via het e-mailadres rejo@solina-group.eu - Hoeveel kost de verzending?
Bestellingen van meer dan €150 (excl. BTW) worden gratis geleverd. Bestellingen die dit bedrag niet halen, daarbij wordt een eco-fee van €15 aangerekend. - Hoe kan ik een product terugsturen?
Het is niet mogelijk om een product online aan te melden voor retour. Hiervoor neemt u het beste contact op met uw vertegenwoordiger of met de besteldienst op het telefoonnummer +32 (0)9 385 56 15 of via het e-mailadres rejo@solina-group.eu en bespreekt u met hen het probleem. Ze zullen u dan zo goed mogelijk proberen verder helpen met deze retour.
Bestellingen
- Hoe kan ik een reeds geplaatste bestelling wijzigen?
U kan uw winkelwagentje wijzigen of annuleren zolang dit niet werd doorgestuurd. Heeft u uw bestelling toch reeds doorgestuurd, dan neemt u best contact op met de besteldienst op het telefoonnummer +32 (0)9 385 56 15 of via het e-mailadres rejo@solina-group.eu om te kijken wat er nog mogelijk is. - Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
U kan uw winkelwagentje wijzigen of annuleren zolang dit niet werd doorgestuurd. Heeft u uw bestelling toch reeds doorgestuurd, dan neemt u best contact op met de besteldienst op het telefoonnummer +32 (0)9 385 56 15 of via het e-mailadres rejo@solina-group.eu om te kijken wat er nog mogelijk is. - Wanneer moet ik mijn bestelling plaatsen om dit de volgende dag te ontvangen?
Elke klant heeft zijn vaste leveringsdag(en). Indien u uw vaste leveringsdag niet kent, vraagt u dit best even na bij uw vertegenwoordiger of bij de besteldienst. Als u op deze vaste leveringsdag wil beleverd worden, kan u uw bestelling plaatsen tot de werkdag ervoor om 12u ‘s middags. Voorbeeld: uw vaste leveringsdag is op maandag. Hiervoor moet uw bestelling binnen zijn op vrijdag om 12u ‘s middags. - Wat moet ik doen als er producten ontbreken in mijn bestelling?
Het is belangrijk dat u uw bestelling controleert bij de levering. U krijgt telkens een leveringsbon met alle producten op die op dat moment geleverd worden. Hierop staat ook een vermelding indien er bepaalde producten niet leverbaar waren op dat ogenblik. Heeft u een product dringend nodig, maar werd het niet geleverd? Neem dan zeker contact op met de besteldienst op het telefoonnummer +32 (0)9 385 56 15 of via het e-mailadres rejo@solina-group.eu om te horen wanneer uw product terug op voorraad zal zijn en wanneer u dit toch geleverd kan krijgen. Eventueel kunnen wij ook samen met u zoeken naar een alternatief.
Producten
- Waar kan ik de hoeveelheidskorting van een product zien?
Op sommige producten geldt een lagere prijs wanneer u een grotere hoeveelheid van dit product in 1 keer aankoopt. Wanneer u wil zien om welke hoeveelheden dit gaat, kan u naar de productpagina gaan. Hier kan u de verpakking kiezen die u wenst aan te kopen. Dan past de pagina zich automatisch aan en toont u een tabel met de verschillende hoeveelheden met de bijhorende prijzen. Op basis hiervan kan u dan uw aantallen bestellen. - Waar vind ik de technische fiche van een product?
Wanneer u klikt op een product, komt u op de productpagina. Daar vindt u een knop met ‘productspecificatie’. Wanneer u hierop klikt, krijgt u de technische fiche van dit product te zien. - Waar kan ik de Rejo brochures vinden?
Bovenaan de website vindt u in de rechterbovenhoek een knop ‘brochures’. Wanneer u hierop klikt, komt u terecht op onze brochurepagina. Hier kan u al onze recente folders terugvinden en downloaden.
Betalingen
- Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Momenteel is het niet mogelijk een bestelling online te betalen. U zult een factuur ontvangen van zodra uw bestelling werd geleverd. Dit kan per mail of via de post. U kan wel uw facturen raadplegen. Wanneer u ingelogd bent, klikt u op uw bedrijfsnaam rechtsboven en dan op “mijn facturen”. Hier vindt u een overzicht van uw facturen. Dit van bestellingen die online werden geplaatst, maar ook van bestellingen die telefonisch, via mail of via de vertegenwoordiger werden geplaatst.
Uw profiel
- Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
U dient ingelogd te zijn om uw wachtwoord te wijzigen. Dit doet u door op uw bedrijfsnaam te klikken en naar “instelingen” te gaan. Hier kan u uw wachtwoord wijzigen. Bent u uw wachtwoord vergeten en wenst u in te loggen? Klik op bij inlogvenster op “wachtwoord vergeten”. U zal een mail ontvangen met een link om uw wachtwoord te veranderen. - Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Wanneer u ingelogd bent, kan u door te klikken op uw bedrijfsnaam rechtsboven op uw scherm, doorklikken naar “mijn profiel”. Hier kan u al uw bedrijfsgegevens terugvinden. Het is niet mogelijk om hier iets aan te wijzigen. Hiervoor dient u contact op te nemen met de besteldienst op het telefoonnummer +32 (0)9 385 56 15 of via het e-mailadres rejo@solina-group.eu. - Waar kan ik mijn facturen vinden?
Wanneer u ingelogd bent, klikt u op uw bedrijfsnaam rechtsboven en dan op “mijn facturen”. Hier vindt u een overzicht van uw facturen. Dit van bestellingen die online werden geplaatst, maar ook van bestellingen die telefonisch, via mail of via de vertegenwoordiger werden geplaatst. - Waar kan ik mijn favoriete recepten vinden?
Wanneer u ingelogd bent, kan u rechtsboven op uw scherm klikken op uw bedrijfsnaam. Hier kan u doorklikken op “mijn recepten”. Hier kan u een overzicht vinden van alle recepten die u ‘geliket’ heeft door op het hartje te klikken bij het recept. U kan op deze pagina ook recepten verwijderen, door terug op het hartje (rechtsboven in de foto). Wanneer het hartje rood is ingekleurd, is het een favoriet recept en vindt u het op deze pagina terug. - Waar kan ik mijn favoriete producten vinden?
Wanneer u ingelogd bent, kan u rechtsboven op uw scherm klikken op uw bedrijfsnaam. Hier kan u doorklikken naar “boodschappenlijstje en favorieten”. Hier kan u een overzicht vinden van alle producten die u bij ons aankoopt, opgesplitst in droge en gekoelde producten. Onderaan deze pagina vindt u ook nog een overzicht van “favoriete producten”. Dit zijn producten die u wel interessant lijken, maar nog niet eerder heeft aangekocht. Ontdekt u een nieuw product en wilt u dit bij uw volgende bestelling mee bestellen? Dan kan u dit product ‘liken’ door op het hartje te klikken. Het product zal dan in deze lijst met ‘favorieten’ tevoorschijn komen. U zal dit product dan zien bij het plaatsen van uw volgende bestelling en zo kan u dit product makkelijk ook opnemen in uw bestelling. Wanneer het product eenmaal werd aangekocht, zal dit product voortaan bij de droge of gekoelde producten terug te vinden zijn. - Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?
Wanneer u op de homepagina helemaal naar beneden scrolt zal u een knop vinden waar u zich kan inschrijven op onze nieuwsbrief. Deze komt 1 à 2 keer per maand in uw mailbox en staat vol met smakelijke inspiratie. U wordt ook als eerste op de hoogte gebracht van nieuwe producten of aankomende evenementen of acties. - Hoe kan ik mijn vertegenwoordiger contacteren?
Wanneer u ingelogd bent, kan u door te klikken op uw bedrijfsnaam rechtsboven op uw scherm, doorklikken naar “mijn profiel”. Hier kan u alle contactgegevens terugvinden van uw vertegenwoordiger.
Over Rejo Spices
- Waar is Rejo Spices gevestigd?
Rejo Spices is een merk van Solina Belgium. Wij hebben 4 vestigingen in België (Eupen, Izegem, Leuven en Eke-Nazareth). Wanneer u een bestelling wenst af te halen dient u te komen naar Eke- Nazareth. Ons adres: Rozenstraat 15, 9810 Eke-Nazareth. - Hoe kan ik contact met Rejo Spices opnemen?
U kan ook steeds contact opnemen met uw vertegenwoordiger met uw vraag op opmerking. U kan contact opnemen met de besteldienst op het telefoonnummer +32 (0)9 385 56 15 of via het e-mailadres rejo@solina-group.eu. - Hoe kan ik technisch advies krijgen?
U kan contact opnemen met de besteldienst op het telefoonnummer +32 (0)9 385 56 15 of via het e-mailadres rejo@solina-group.eu. Zij zullen u doorverbinden met een technical advisor die u met raad en daad kan bijstaan waar nodig. U kan ook steeds contact opnemen met uw vertegenwoordiger met uw vraag op opmerking.